2011. március 10., csütörtök

Fakéz

Ennél a sminknél az egyszrűségre törekedtem, mert a fotó fő témája a fakéz volt. Kialapoztam a modell bőrét, gyenge fedésű alapozót választottam, hogy minél természetesebb hatású legyen, a szeme alatt korrektort használtam, majd az egészet vékonyan fixáltam púderrel. Ezután egy ferde vegű ecsettel és gél állagú tussal véleltlenszerűen vonalakat húztam a szeme köré illetve az arca egyik oldalára, mintha vágások lennének a fán, vagyis ez volt a cél :-). Ez is egy gyorsan és egyszerűen elkészíthető smink, mégis látványos. Nagyon szeretem használni a géles tusokat, könnyen és pontosan lehet velük dolgozni, nem maszatolódnak el és nagyon tartósak, ami fontos, hogy legyen hozzá megfelelő ecsetünk.


Felhasznált anyagok:
- Mac Face and Body Foundation (C3)
- Paris Berlin korrektor paletta
- Mac Blot Pressed Powder (Medium Dark)
- Bobbi Brown Gel eyeliner (Black Ink)

modell: Varró Katalin
haj: Keczán György

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése