2011. március 6., vasárnap

Lady in red

Először a modell szemét festettem ki, egyszerű füstös szemet készítettem lilából és ezüstből. Az arcot nem alapoztam le csak bekrémeztem. Mindenképpen olyan modellt válasszunk akinek hibátlan az arcbőre, nincsnek rajta száraz -hámló foltok, pattanások, mert a festék kiemeli a bőrhibákat. Alapozó ecsettel kezdtem a piros szín felvitelét a váll vonalától, majd haladtam felfelé, hogy minél röviddebb ideig legyen az arcán a festék attól féltem, hogy nem lesz egyszerű feladat lemosni (ami később be is igazolódott). A szem körüli részen vékonyabb ecsettel dolgoztam, hogy össze tudja satírozni a szemfestékkel. A fotózásnál én voltam a szélgép, egy hajszárító segítségével, ami oldalról fújta meg enyhén a modellunk haját. A smink leszedése körübelül annyi időt vett igénybe, mint az elkésztése :-).

Az utóbbi sminkjeimhez, ahogy ti is láthattátok a Kryolan Supracolor-ját használtam, ami egy zsíralapú testfesték. Nagyon szépen lehet vele dolgozni, arra kell odafigyelni, hogy egyenletesen kenjük fel, ecset vonás nyomok nélkül. Nem lehet púderrel fixálni, különben elveszítené a zsíros csillogását, ezért beülhet a ráncokba, illetve elkenődhet, vigyázni kell rá, hogy ne érjünk hozzá, illetve ne érintsünk hozzá semmit ami elmaszatolhatja. Aki viszont látványos, testfestős fotókat szeretne készíteni, mindenképpen ajánlom, az Ó utcai sminkboltban beszerezhető.


Felhasznált anyagok:
- Kryolan Supracolor (080-piros)
- Mac Paint pot (painterly)
- Aden fekete szemceruza
- Ben Nye szemhéjfestékek (ice, silver, amethyst)
- Mac szemhéjfesték (parfait amour)
- Bobbi Brown fekete szempillaspirál

Modell: Parti Regina
Haj: Papp Károly

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése