2011. március 15., kedd

Klasszikus smink

Régóta szerettem volna készíteni egy szép, hangsúlyos tusvonalas sminket, nem beszélve arról, hogy újra divatba jöttek ezek a határozott vonalú sminkek. Kiegészítőnek egy nagy karimájú kalapot választottunk, eredetileg fekete színű lett volna, de nem sikerült beszerezni, így maradt egy mezei szalmakalap, amit feldobtunk egy rózsaszín virággal. Jó ha sminkesként beszerzünk egy pár kiegészítőt, virágokat, hajpántokat, karkötőket, nyakláncokat, fülbevalókat, sálat, sapkát stb., nagyon fel tud dobni egy sminkfotót, hogy ne legyenek egyhangúak a képek. Ha már szóba hoztam a sminkfotótzást, fontos megemlítenem, hogy ha kiválasztottuk a modellünket, nem elég, hogy szép legyen a bőre illetve jól sminkelehető legyen, meg kell kérni, hogy natúr, ápolt körmökkel jöjjön el a fotózásra, mert legtöbbször látható a keze is a képen. Visszatérve a sminkre, gondolkodtam, hogy natúr legyen a szája vagy a klasszikus vörös, de mivel a kaplapra rózsaszín virágot tűztünk, úgy éreztem az már sok lenne, így maradtunk a natúr rúzsnál. A tusvonalat, az előző bejegyzésemben is említett zselés tussal húztam meg, nem győzöm dicsérni itt is, eleinte mac-et használtam, majd kipróbáltam a bobbi brown gel liner-eket és meg kell mondjam nálam az utóbbi jobban bevált, mert nem száradt ki. Arra oda kell figyelni, hogy ha sokáig dolgozunk vele, tegyük rá a kupakot, vagy fejjel lefelé tegyük le. A szemhéjat enyhén árnyékoltam, a mélyítő vonalat hangsúlyoztam, szempillákat spiráloztam, majd műszempillát ragasztottam.



Felhasznált anyagok:
- Mac Face and Body Foundation (C1-C3)
- Paris Berlin korrektor paletta
- Mac Blot Pressed Powder (Medium Dark)
- Bobbi Brown corrector és concealer (Light bisque, Ivory)
- Bobbi Brown Gel eyeliner (Black Ink)
- Paris Berlin fekete szemceruza
- Mac Paint pot (painterly)
- Mac Haute & Naughty lash mascara
- Soros műszempilla
- Mac szemhéjfestékek (Brulé, Wedge, Gesso, White Frost)
- Mac blush (Harmony)
- Mac cream color base (Hush)
- Mac rúzs (Creme d'nude)

modell: Baumgartner Krisztina

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése