2011. február 28., hétfő

72 Színes bogyó

Lealapoztam és korrektoroztam a modellem bőrét, a szemre szempillaspirált, majd kevés szilikon olajat kentem. Majd szemöldökcsipesszel megfogtam a kis golyócskákat (Hobby-boltban beszerezhető) és belemártottam egy kevés műszempillaragasztóba, figyelni kell arra, hogy ne kenjünk rá túl sok ragasztót, nehogy kilátszódjon, ha ráillesztjük az arcra. Véletlenszerűen helyeztem el a bogyókat úgy, hogy a homlok bal felső sarkától ritkuljanak. Amit még célszerű nézni, hogy ne kerüljenek egymás mellé azonos színűek. Végezetül kifestettem a száját, élénk piros rúzzsal. Fotózáshoz, feltűztünk hústűre egyet a golyócskákból és mivel az én körömöm a rúzzsal harmonizálva, pirossal volt kifestve én tartottam be a kezemet, ahogy azt a werkfotón is láthatjátok.

Felhasznált anyagok:
- Mac Face and Body foundation (C1)
- Mac Studio finish concealer (NC15)
- Bobbi Brown fekete szempillaspirál
- DUO szempilla ragasztó
- apró, színes filcgolyócskák (100db/csomag)
- Kryolan szilikon olaj
- Paris Berlin, piros szájkontúrceruza
- Mac Brave Red rúzs

Modell: Sárközi Anikó
Haj: Keczán György

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése