2011. március 20., vasárnap

Narancs-sárga kezek

Alapozással kezdtem, majd szempillaspiráloztam és nekiálltam a festés-mázolásnak. A jól bevált supracolor palettámat használtam, aminek a nehézsége, hogy nem tudjuk fixálni ezért könnyen "elmászhat" a festék, főleg ha a modell szemét festjük vele, bár igazából ennél a sminkénél, nem a precizítás volt a cél, így belefért egy kis maszatolás is. A szemén a fő hangsúly a narancs színen volt, vagyis a felső szemhéjon meleg, míg az alsón inkább hideg színeket használtam, ami jó kontrasztot eredményezett. A szeme alá festett kék szín szépen kiemelte a modell szemszínét. Többféle ecsetet is használtam a szem kifestéséhez, célszerű olyan ecseteket választanunk amit nem sajnálnuk, mert sajnos nekem nem sikerült a festéket maradéktalanul kimosni próbáltam samponos, szappanos vízzel, be is áztattam illetve a kedvenc és jól bevált mac ecsettisztító folyadékomat is bevetettem, de az sem használt. Az arc kifestése után a kezek következtek, egy nagyobb alapozóecsettel. Miután készen lettem a festéssel, vigyázni kellett, hogy ne érjen semmihez a modell, nehogy elkenje a festéket, ami azért volt nehéz, mert a kezeket úgy kellet beállítani, hogy szinte megfogja az arcát, a fotózás végére már a modell arcán, nyakán, vállán is festéklenyomatok voltak :-).



Felhasznált anyagok:
- Mac Face and Body Foundation (C1-C3)
- Paris Berlin korrektor paletta
- Mac Blot Pressed Powder (Medium Dark)
- Bobbi Brown corrector és concealer (Light bisque, Ivory)
- Mac Haute & Naughty lash mascara
- Kryolan supracolor paletta
- Manhattan rúzs (56E)

modell: Baumgartner Krisztina

1 megjegyzés:

  1. Gyönyörű a modell és a makeup is! [azért sötétben megijednék tőle :)]

    VálaszTörlés