2011. február 26., szombat

Narancs háromszög

Miután beszereztem egy Supracolor palettát, ki akartam próbálni modellen is. A koncepció az volt, hogy színes foliákat lógatunk a modell elé, amik úgy fedik egymást, hogy egy része szabadon marad és ott látszik az arcfestés. Először is az ápiszban kellett beszereznünk, átlátszó, különbüző színű fóliákat, majd ezeket összeragasztottuk úgy, hogy egy háromszöget formáljanak a szabadon hagyott részen. A modell arcát lealapoztam, szemét szempillaspiráloztam, illetve a szabad szemhéjára tettem egy kis szilikonolajat, hogy csillogjon. Majd odatartava a foliát, probáltuk kimérni, hogy hova kerüljön a háromszög az arcán, ezután celluxal leragasztottam a határvonalakat, hogy szép éles vonala legyen, majd narancssárga festékkel kifestettem, az alsó szempillákra műszempillát ragasztottam és fekete szemceruzával kihúztam. Üresnek éreztem a másik oldalt a modell arcán, ezért oda piros festékkel egy kisebb háromszöget festettem. A fotózást nehezítette, hogy pontosan úgy tartsuk oda a foliát, hogy az ne fedje az arcfestést, hanem pontoan illeszkedjen.

Felhasznált anyagok:
- Mac Face and Body foundation (C1)
- Mac Studio finish concealer (NC15)
- Bobbi Brown fekete szempillaspirál
- Aden fekete szemceruza
- Műszempilla
- Kryolan szilikon olaj
- Kryolan Supracolor naracs és piros

Modell: Sárközi Anikó
Haj: Keczán György

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése