2011. február 20., vasárnap

2 in 1

Megfelelő modell híján, magamra kellett vállalom ezt a szerepet is, bevallom őszinten nem volt egyszerű, maga a smink elkészítése, illletve az azt követő fotózás sem. Első nehézség, egyenes vonal rajzolása az arcom két oldalára úgy, hogy közben oldalra kell fordítani a fejemet, közelhajolni a tükörhöz, hogy lássam mit csinálok, ezzel csak az volt a probléma, hogy egészében nem láttam amit csinálok. Utána következett a száj festése, dupla akkora szájat kellett varázsolnom, mint amekkorával rendelkezem, rá egy adag szájfény majd ezüst csillámok beletömködése, aminek egy része a számban landolt, majd a torkomra ragadtak az apró szemcsék. Ezután jött a nyak kifestése feketére, illetve a kéz, amit nem én festettem, mert a jobb kezem volt befestve és a bal kezemmel nem tudtam volna megcsinálni. Ami a fotózásban nehéz volt, a kézfejemet úgy tartani, hogy az pontosan illeszkedjen a nyak festéséhez...nem volt egyszerű de végül megoldottuk (nem véletlen, hogy szívesebben sminkelek, mint modellkedek). Fotózásunk után a festék eltávolításánál tartottam attól, hogy nehezen fog lejönni, de szerencsére simán ment, nem ült bele a pórusokba a fekete szín. Ami ehhez a smink elkészítésénél feltétlenül szükséges az a TÜRELEM.

Felhasznált anyagok:
- Paris Berlin alapozó (LFCO)
- Mac Studio Finish concealer (NC15)
- Műszempilla
- Kryolan szilikon olaj
- Bobbi Brown szempillaspirál
- Supracolor (fekete)
- NYX Jumbo eye shadow pencil (Milk)
- Mac lipgloss (clear)
- közepes szemcséjű ezüst csillám

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése