2011. február 13., vasárnap

Sebkészítés

Fodrász barátom Karesz megkért, hogy találjak ki neki egy sminket, mert farsangi buliba volt hivatalos. Még a sminkes suliban tanultunk alap maszkos praktikákat és mivel régóta nem használtam ezt a tudományomat, gondoltam teszek egy kísérletet. Ami adott volt, bokszkesztyű és fogvédő, ami ebből következett: törött orr, felrepedt szemöldök, lila foltok és egy kis vér. Maga a smink könnyen elkészíthető, mégis látványos. Ami szükséges hozzá, matt szemhéjfestékek (fekete, lila, piros, kék, barna, zöld), satírozó ecset, fémspatula, és egy kis művér. Célszerű az interneten keresni képeket, olyan sérülésekről, melyeket szeretnénk elkészíteni, hogy élethűek legyenek a sebek. Az én esetemben, vettem két kis adag sebkészítő pasztát, gyúrtam belőle két kis gilisztát, az egyiket az orrnyeregre, másikat a szemöldökre nyomkodtam, majd jól eldolgoztam, szélekre a modell bőrszínével megegyező alapozót tettem. Fémspatulával kialakítottam a seb formáját, majd árnyékoltam körülötte a bőrt, a végén pedig annyi művért kentem bele, hogy kifolyjon a sebből. A fotót megnézhetitek nagyobban, ha ráklikkeltek.

Felhasznált anyagok:

- Kryolan weichplastik (Soft Putty)

- Fémspatula

- Satírozó ecset, ferdevégű ecset, szivacsos applikátor

- Háromszög szivacs

- Kryolan Eyeshadow Palette-10, matt

- Mac eyeshadow (fig.1)

- Kryolan Supracolor (alapozó paletta 1w-12w)

- BenNye-Stage Blood





2 megjegyzés: