2011. december 14., szerda

Purple dream

Szerettem volna valami egyszerűen elkészíthető, de mégis látványos sminket készíteni, így született meg az ötlet, hogy a szemöldököt fogom kihangsúlyozni, az úgyis trendi manapság :-). Szép, egyenletes és fényes arcbőrt képzeltem el, amit úgy értem el, hogy csakis krémes anyagokat, folyékony highlighter-t, szilikon olajat, krémes pirosítót és szemhéjfestéket használtam. Ezután kiválasztottam egy szép lila színt a supracolor palettámból és átfestettem vele a szemöldököt, amihez jól passzolt a pink pirosító és szájfény, amivel picit lágyítottam az összképen.

Anyagok amiket használtam:
- MAC Strobe cream
- MAC Mineralize Satinfinish SPF 15 foundation (NW20)
- MAC Select cover-up korrektor (NW20)
- MAC Lustre drops (Pink rebel)
- MAC Paint Pot (Bare Study)
- Kryolan szilikon olaj
- Benefit They're Real szempillaspirál
- NYX műszempilla (el129), DUO műszempillaragasztó
- Kryolan supracolor (lila)
- MAC Creamblend Blush (So sweet, so easy)
- MAC Blush (Her blooming cheek)
- MAC Kissable Lipcolour (Enchantée)
- MAC Lipglass (Viva Glam, Gaga)

modell: Delger Ayona

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése