2011. november 28., hétfő

Beauty, vagy mégse?

Az ötlet tény és való, nem egyedi, a google elég sok cipzáras fotót kidob, ám ettől még tetszett ez a megoldás és úgy gondoltuk, mi is megcsináljuk. Maga a kivitelezés nem túl bonyolult, viszont, ahhoz, hogy igényes munkát készítsünk, picit pepecselős. Először a cipzárat ragasztottam fel, egy olyan anyaggal, melyet maszkoláshoz használnak, ha ez megvolt leapoztam a modell arcát, ezután festettem a szemeket, és felvittem a bronzosítót, és arcfényt tettem, majd felhelyeztem a műszempillákat, mindezek után, a nyitott cipzár belső részét kifestettem pirosra és végül művérrel kentem le, itt picit lehet túlzásokba esni, hogy néhol már megfolyjon a bőrön. :)


Anyagok amiket használtam:

- Bobbi Brown Oil-free tinted Moisturizer SPF15 (Extra Light)

- Bobbi brown Creamy Concealer (Warm Ivory)

- Estee Lauder Loose Powder (Light)

- MAC Painterly Paint Pot

- Bobbi Brown Gel liner (Mahagony Ink)

- MAC Pigmentek (Bronze, Naked, Vanilla)

- MAC szemhéjfestékek (Woodwinked, Wedge, Satin Taupe, Vanilla)

- Benefit They're Real szempillaspirál

- DUO műszempilla ragasztó, Claire's műszempilla

- Bobbi Brown Bronzing Powder (Medium)

- MAC Mineralize Skinfinish (By Candlelight)

- MAC Iridescent Loose Powder (Silver Dusk)

- Kryolan Supracolor (piros)

- Ben Nye Stage Blood

- Xtra Hold Spirit Gum

- 70 cm cipzár, de portréra már a 40cm is elég (Röltex)


modell: Militaru Vivien

fodrász: Szekeres Gergő ( haircode )

fotós: viktorbaumgartner.com

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése